Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Visst Visst..ni behöäver inte klaga för att den inte blev snygg..föe det ver jag redan..men nu får ni iaf se hur jag ser ut..haha ^^ KLICKA HÄR har nån gjort något liknande? länka Citera
Burken Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Världig fin faktiskt =) Har själv gjort några sån där, men då var det bara en halvan av fejset som var skelet, resten var lite andra saker... Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) okey..kolla in mössan!!! HIM!! har en t-shirt, halsband och ett skärp också..med HIM altså.. Redigerat 7 Juni 2006 av monkey Citera
Aircondition Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Den var ju cool. Vilket program har du gjort det i? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 photoshop..så klart :P jag kan göra en tutorial om någon vill ha.. Citera
Gäst Radicus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Skrivet 7 Juni 2006 Vilken rolig bild... Förresten, är du ett skelett i verkligheten? Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) ja jag är ett skelett....:P..... ska jag göra en video tut eller ska jag göra en vanlig med bilder? Redigerat 8 Juni 2006 av monkey Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 okey men jag fixar den i morrn. jag är ganska trött nu. men kan någon nämna ett bra ställe att lägga upp filmen? Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 rapidshare.com putfile.com youtube.com Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.