Chaos Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Vad är din friend code? jag måste kolla men ska dra o sova nu, kommer skriva den så fort jag hinner. :P skriv gärna medans :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 får mitt om cirka 2-3 dar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Kan möta dej sen när jag har köpt det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hur vet man vad man har för friend code? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hur vet man vad man har för friend code? Multiplayer Mode --- Wi-Fi -- Edit friends and rivals --- add friend --- ovanför touch screen står koden du har --- och om du vill så stoppar du in en vän med den andra saken. ----- Nåväl, nu har jag kollat min friend code - den är 0859 6990 3409 - OBS: SKRIV RÄTT!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Hur vet man vad man har för friend code? En friend code är väl bara giltig om namnet är med också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nä! hur skulle man kunna skriva namnet ? (om du vet hur man gör det, om det ens GÅR; skriv gärna ditt namn o_O mitt namn är iaf Viper :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg