Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Guide till att starta ett företag: 1. Bestäm i vilken stad ditt företag skall ligga. 2. Gå in i den staden genom att klicka på underforumet som representerar den staden du har valt 3. Skapa ett ämne, skriv i rubriken namnet på företaget 4. I det första inlägget skriver du: En mer exakt plats där ditt företag ligger (ex. Korvgatan 23) Sedan beskriver du företaget, dels hur själva affären/kontoret ser ut, och vad mi erbjuder för varor eller tjänster. För att göra detta så krävs naturligtvis att du har en karaktär och har läst regler samt nybörjarguiden. (för länk, se mitt föregående inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Så detta e typ inget spel som man e en gubbe och ska gårunt och så.. liksom man bara typ gjör ett ecc sen så klackar man runt på olika saker skaffar jobb och ltie sont? rätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) nej, inga gubbar som springer runt. Det är ett forumrollspel. Man beskriver sina handlingar och vad personer säger. exempel på ett inlägg jag har gjort, det utspelar sig på Justitiedepartementet (Jag är justitieminister) En svart skåpbil parkerar utanför. Ut kommer personalchefen Tek Sai, och nnnc. De går in i lobbyn "Jaha, här är det. Du kommer få en ordentlig rundtur senare. Men låt oss bege oss till ditt kontor. " De går mot säkerhetsvakterna och passerar metalldetektorn och Tek drar sitt id-kort genom en kortläsare. Efter alla säkerhetskontroller så går de direkt till höger och in i en korridor. På en av dörrarna står nnncs namn och befattning på en mässingsskylt. Tek låser upp. De kliver in på nnncs kontor, ett relativt stort rum med ett skrivbord i mörkt trä, några arkivskåp, telefon, dator, två besöksstolar som står mittemot skrivbordet, en stor stol i mörkt skinn bakom skrivbordet samt en bild på Dekon Kastello som hänger på ena väggen. Det inom " " är något en person säger Redigerat 10 Juni 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.