Xynthiar Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 om du är nybörjare rekomenderar jag nog pala (inte så många attacker att hålla reda på) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ok tack för tips :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Du ska veta att paladin skulle suga om dem ej hade sin immune sheild -.- Så vill du ha klasser så skadar mycket snabbt så ska du vara det här. Warrior, Hunter, Warlock, Priest, Mage. Rogues skadar också mycket men tål mindre stryk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 mages e rätt så lätta o spela med men om man ska starta sin första gubbe reckomenderar jag hunter eller warlock ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Gizmo, är mages lätta för dig? Inte för mig :( Jätte många attacker och hålla reda på. Svårt och hantera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Shaman är också en rolig ras. Men är inte det som en priest egentligen. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jo kanske som en priest. Deras healing är inte så kraftig men dem funkar bra ändå. Jag vet inte om dem används för healing i MC osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Okej men jag kan säga en grej..Warriors ÄR bäst...Det är dom i alla spel .. tex diablo , Mu online , Thang , Maple story och annat shiet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nallen: i Diablo 2 är Necromancer iaf bäst. Men i WoW är "tanks" bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Mages, Warlock, Hunter osv skulle inte klara sig på instance om inte Warrior funnits. Warriorn tar ju all stryk och mages skjuter. Jag tycker Warrior&Priest, Druid, Shaman, Paladin är dem klasserna inga klasser skulle klara sig utan i instance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Hunter eller Rogue. Föredrar gärna Nightelf som ras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Mages, Warlock, Hunter osv skulle inte klara sig på instance om inte Warrior funnits. Warriorn tar ju all stryk och mages skjuter. Jag tycker Warrior&Priest, Druid, Shaman, Paladin är dem klasserna inga klasser skulle klara sig utan i instance. Du har helt rätt där. Eller Druid kan man ju klara sig utan. Redigerat 11 Juni 2006 av Sv3A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg