Siyuro Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Vem tänker se matchen mellan Polen och Ecuador på TV4 kl 21:00? Redigerat 9 Juni 2006 av Siyuro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ente ja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag kommer att se både Tyskland - Costa Rica som inleder VM och sedan Polen - Ecuador. VM 2006 ser verkligen intressant ut, flera starka lag med breda trupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag kommer att se Tyskland- Costa Rica och kanske Polen - Ecuador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Snart är det dags för Tyskland - Costa Rica i Berlin, synd bara att mina kusiner som bor där skulle åka på semester, annars så skulle jag nog ha åkt till Tyskland och sett alla matcher. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Tyskland har sett bäst ut i matchen och leder just nu med 2-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hata vm det är f*n bara det på tv nu framöver :( ...som imårgon en lördag kväll är det bara fotboll förvisso swe-?? men ändå....jag gilla os för det visades på 1an o där kollar man ändå alldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 4 - 2 till Tyskland till slut! Detta var en av de jämnaste matcherna jag sett, Tyskland höll matchen ända till slutet men Costa Rica pressade och pressade och fick in två mål av samma skytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jämn, det tycker inte jag, tyskland pressade Costa Rica hela tiden, spelet var bara på Costa Ricas plan halva... Och Costa Rica hade väll bara 3-4 skott på mål, helt otroligt att det bara slutade 4-2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 stor stryk fick polen... 2-0 till dom svarta <_< .... dom var grymma :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Idag ska ju Sverige spela mot Trinidad Tobago. (stava?) Får se hur det går... Bli ju lite svårare när Isaksson är skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Tyskland lär inte gå långt om de inte förbättrar sitt försvarspel. Jag hoppas för övrigt att Sverige vinner sin första match i dag. (Klockan 17.15 ska du slå på Svt1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.