jamaboy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 det spel kanske kn bli riktigt bra :) kolla trilen med http://www.youtube.com/watch?v=apHSA8iQizI http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=7576 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ok. Det värkar coolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har redan lagt ut en tråd. Och spelet heter inte Pokemon Revolution . Det heter Pokemon Battle Revolution! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hmm, 15-åringar som sitter och längtar till det nya Pokémon spelet. Jag som trodde att jag redan hade sett allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jag har wii konsollen jag köpte det utomolands det är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Gå inte off topic ni två, tack. Det nya Pokémon spelet verkar vara riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det var väl inte off topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Det var väl inte off topic! Att han påstår att han har wii. Jo det är off topic. Rikar cena, vem tror du går på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 pokemmon spel är tråkiga, samma sak hela tiden, men bara turas om att gjöra attaker, RPG maker spel är roligare . Jag tycker att det borde vara ungifär som DBZ Budokai Tenkaichi till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Pokemon?! det är 3barn som spelar det? ****** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag längtar iallafall! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Pokemon?! det är 3barn som spelar det? ****** Gah,det finns 16-åringar i Amerika som spelar Pokemon!Och i Japan är det ännu större!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg