Jimpa_93 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag kan inte välja vilket spel jag ska bestämma mig för att köra, båda ska jag beta på så.. men runescape er mycekt billigare men WoW (world of warcraft) är mycekt snyggare grafik. jag skulle vilja ha hjälp med att få argument till det bästa spelet. tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Om du har gott om pengar = WoW Om du inte spelar mycket, = Runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 klart WoW ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 WoW är mkt roligare. Du tröttnar snabbare på RS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 är inte rs gratis?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Wow kostar dig typ 2000Extra på ett år så om du vill slösa ut massa pengar så ta wow Men ett tips e Att Köpa Member På Runescape.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 RS är värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 WoW... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Wow kostar dig typ 2000Extra på ett år så om du vill slösa ut massa pengar så ta wow Men ett tips e Att Köpa Member På Runescape.. Om man tycker om WoW så slösar du inte pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 world of warcraft.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 är inte rs gratis?? joo men välj något seriöst för att dom båda spelen är så löjliga :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det finns Everquest ,det är nästan samma som RS men bättre grafik det är gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg