Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det skulle vara bra om man kunde se vilka medlemar som var inne på ett forum från startsidan! Ånej dubbla ämnet igen kan någon moderator låsa det andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag fattar nada. Förklara mer, det du beskrev var rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ganska onödigt eftersom man är inne på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Asså så man slipper klicka på ett forum och kolla vem som är där så kan man även kolla från startsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Varför vill du veta vilka som är inne i ett speciellt forum? Jag är inte särskilt intresserad av det utan skriver endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Asså så man slipper klicka på ett forum och kolla vem som är där så kan man även kolla från startsidan. Det kan man ju om man klickar på Medlemsnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Han menar nog snarare att se på www.fuska.se vilka medlemmar som är online på hela sidan. Jag tycker det är en mycket bra idée. Man kan ju ha det längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Finns redan ? "16 användare aktiva de senaste 5 minuterna 7 gäster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar outside enemy, Puck0, Xade, djfille2, girder, Kamikaze, The_Kebab_Lord, x0x, Nintendo Power Visa detaljerat efter: Senaste klick, Medlemsnamn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Eftersom inte alla riktigt förstått vad han menar så provar jag att göra en provbild på hur det skulle kunna se ut: Klicka för att se bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 mm. nu fattar jag med. det skulle vara bra att ha en sån funktion. jag tycker att han kan posta in iden till admin och se vad han tycker. jag tycker då att det skulle vara bra med en sån funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 oj så onödigt. Om man nödvändigtvis måste veta vilka som är inne så kan man ju bara klicka på "forum" i överkanten av skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Riktigt onödigt tycker jag. Varför skulle man vilja/behöva veta vilka som är inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.