Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Vadå onödigt, det skulle ju vara bra. Jag ser gärna vilka som är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Vad är det för nödvändigt att se vilka som är inne från startsidan? Om man undrar vilka som är inne så är det ju lika bra att gå in i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 det skulle ju vara bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det finns en hel del andra saker att fixa eller uppdatera så att införa denna ganska onödiga funktion är helt bortkastat med tid då Admin för nuvarande är inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det finns en hel del andra saker att fixa eller uppdatera så att införa denna ganska onödiga funktion är helt bortkastat med tid då Admin för nuvarande är inaktiv. det skulle ju vara smart man får väll fråga admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Jag tycker iden va bra. p.g.a så man vet om det är nån inne. annars e det ju ingen ide att gå in på forumet för att sen se att det inte är nån inne. För då har man ju kastat bort tid på att titta inn på forumet ( asså den här mooden passar perfekt till dom som e lata eller har dålig uppkoppling ) Redigerat 10 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 är någon så lat så de inte orkar föra musepekaren till överkanten av skärmen och trycka lätt med vänster finger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag tycker att det räcker med att se bur många besökare det är inne totalt på startsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns? Det är bara jävulskt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag tycker det är en bra idé men vi har redan fått klagomål från andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Bra idé. Man kanske hänger mycket bland fusken och kommenterar och letar fusk till sina spel. Skulle vara en praktisk funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.