Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Bra :) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Hursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig. Få se om jag förstod dig... Du menar att man ska kolla igenom varje tråd för att se om den man söker är online? Redigerat 19 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ja precis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Det här är typ en sådan ganska jättedålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Det skulle vara bra om man kunde se vilka medlemar som var inne på ett forum från startsidan! Ånej dubbla ämnet igen kan någon moderator låsa det andra! M, det luktar vara ute efter fm. Du har inte ens ändrat . Hur kunde du veta att du gjorde dubbla ämnen innan du hade postat dom , äru synsk eller söker du efter fm? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Det brukar hända så i bland bara men åter till ämnet!Ps!Och jag är inte ute efter FM om du tror det!Desutom gjorde jag inget inlägg i det låsta tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Den här idén var ganska onödig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Mycket onödigt, Hela sidan skulle vara fyld med namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tror jag nog inte <_< Zlayer:Varför är du glad då!? :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag tycker inte att det är en så bra ide och nissen: Sidan skulle inta vara proppad med namn.Om du inte märkt det så står det längst ner på forum.fuska.se vilka som är inloggade, och det är högst 30 pers inne på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ja precis(undra vad som skulle hända om sidan var fullpropat med namn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ni som säger att detta är onödigt, vad är nödvändigt då? Jag tycker själv detta är bästa idéen på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.