Hoppa till innehåll

Downloads


maxima
 Dela

Rekommendera inlägg

Om man har laddat ner en tröja eller byxor till the sims 2 och sparar på mina dokument så ska man väl sen trycka på den filen och trycka på öppna? men när jag gör det kommer det bara upp en skyllt där det står: Dubbelklicka på en packad fil för att installera inehållet men det var ju det jag gjorde då! tacksam för hjälp! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man har laddat ner en tröja eller byxor till the sims 2 och sparar på mina dokument så ska man väl sen trycka på den filen och trycka på öppna? men när jag gör det kommer det bara upp en skyllt där det står: Dubbelklicka på en packad fil för att installera inehållet men det var ju det jag gjorde då! tacksam för hjälp!  :D

 

Alltså, du behöver inte spara filen i Dowloadsmappen. När du klickat på "dowload" till någon av sakerna du vill ladda ner, så kommer et ju upp ett fönster. Klicka på "öppna" direkt, och dubbelklicka/dra filen till dowloadsmappen beroende på vilken sorts fil det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Om man har laddat ner en tröja eller byxor till the sims 2 och sparar på mina dokument så ska man väl sen trycka på den filen och trycka på öppna? men när jag gör det kommer det bara upp en skyllt där det står: Dubbelklicka på en packad fil för att installera inehållet men det var ju det jag gjorde då! tacksam för hjälp!  :D

 

 

Jag klickar på "öppna direkt" och då laddar den ner något, men när jag sen klickar på den som laddats ner så säger datorn " dubbelklicka på en packad fil för att installera innehållet" sen kommer jag inte längre, snälla hjälp mig.

Redigerat av maxima
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...