Salt-Popcorn Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Liksom har non F.E.A.R här? liksom det e skit läskigt :P spelade det i 2min igår och var skit rädd!!! man vågar ej köra det :( man blir så j*vla rädd.... e det non som ahr klarat ut spelet här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 har det men har inte klarat det riktigt ännu, är någonstans där man ska in i en ventelationstrumma, och när man är där inne så kommer spökflickan Alma krypandes emot en. DET är läbbigt :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja har de inte, men ja har spelat, å min kompis har varvat de:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 har det men har inte klarat det riktigt ännu, är någonstans där man ska in i en ventelationstrumma, och när man är där inne så kommer spökflickan Alma krypandes emot en. DET är läbbigt :cry: FYFAN VAD LÄSKIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 oh ja, man hör typ att hon viskar "I'm over here" sedan så går man till ventelationstrumman (helt mörk of course), kryper in. Inne i trumman finns det typ en rör som sprutar ut rök, sedan hör man tup forsteg innifrån, och så kommer hon krypande och bara försvinner... jag quicksavade och stängde av fort som f*n :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 ^^ Alma e kul, men hon blir bara läskig ibland, ofta så springer jag typ fram till henne.. De där me ventilationstrumman e värst.. tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 mm håller med hon är lite rolig ibland MEN SPELET ÄR SKIT LÄSKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 mm håller med hon är lite rolig ibland MEN SPELET ÄR SKIT LÄSKIGT hon e skitskrämande och inte tala om männen som bara försvinner framför en :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 mm håller med hon är lite rolig ibland MEN SPELET ÄR SKIT LÄSKIGT mm det är äckligt f*m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 F.E.A.R är inte så värst läskigt egentligen. Det är ganska överreklamerat. Jag menar, Alma är "absoluuuut inte" tagen från The Ring och dom där japanska såkallade "skräckfilmerna" som egentligen suger urinrör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 :D F.E.A.R är inte så värst läskigt egentligen. Det är ganska överreklamerat. Jag menar, Alma är "absoluuuut inte" tagen från The Ring och dom där japanska såkallade "skräckfilmerna" som egentligen suger urinrör. bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag har aldrig spelat det, bara kollat på när min bror gjort det. Ocb jag håller med, det är riktigt läbbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.