Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 mm f*n det e det läskigaste spel som fins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Jag tittade på när min kusin spelade. Det var skitläskigt! Speciellt när den där flickan bara kom upp från ingen stans och började skratta med sitt äckliga skratt! Redigerat 11 Juni 2006 av Ganon20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har det. Nog har man blivit rädd några gånger ^^ Har inte klarat ut det, Men är i slutet av spelet. I vilket Scenario (stavning?) blev ni mest rädd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag tittade på när min kusin spelade. Det var skitläskigt! Speciellt när den där flickan bara kom upp från ingen stans och började skratta med sitt äckliga skratt! mm det är skit äckligt/läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Hörde att det ska komma en expansion till det. Skulle heta F.E.A.R EXTRACTION POINT. Ser fram emot det och ni har rätt... ...det är skitläbbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ja jag tyckte att jag hörde det av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeGaFlaRe Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 har även sett i F.E.A.R att Alma kan skada en... för när min halvbror stötte på henne så kunde hon framkalla eld runt omgivningen där man befann sig i närheten av henne... dessutom att man tog skada av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 kk Cool :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.