robink93 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag har gjort en hemsida.. Med Iframes. Men jag har ett problem. Se bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 och vad e felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 och vad e felet? Kolla på bilden före du postar, felet är markerat med rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja men han får väl ta och berätta lite, ett inringat streck säger mig ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 hallå? kan du beskriva lite för oss? Är Strecket dåligt? Vill du inte ha det? Vill du att deti nte ska vara den färgen??? Är det fel på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jo.. Ramarna ska sitta ihop! det ska inte vara ett vitt streck imellan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.