Hoppa till innehåll

Resident Evil 4


Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

När jag ska döda den/han såg tar jag alla saker som finns på området. Gå in i små husen och töm dom snabbt, snabbt (för annars så mosar "Jätten" dig).

Sen finns det några herbs i kanterna och när du har tat allt är det bara att börja. JAg har inga nadra tips än att skjut bara på den/han tills han lägger sig ner och det kommer upp en "sak" ut ryggen på den. Sen kan du antingen hugga honom med kniven, skjuta med nåta annat vapen eller göra det mest desperata av allt använda bazoka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du inte vill slösa så mycket ammo så tycker jag det brukar funka bra att skjuta dom med hagelbössa skott i huvudet eller i skrevet, eller bara springa in under och hugga med kniv 2-3 ggr sen springa vidare, akta dig bara när han försöker greppa dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du använder bazzookan på honom så dör han på 5 sekunder, jag använder annars TMPn eller Shotgun. När ''Las Plagan'' kommer upp från ryggen så ska man komma nära honom och sedan hoppa upp på hans rygg och skära i den med kniven :medieval: !

post-49152-1153823477_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Om du använder bazzookan på honom så dör han på 5 sekunder, jag använder annars TMPn eller Shotgun. När ''Las Plagan'' kommer upp från ryggen så ska man komma nära honom och sedan hoppa upp på hans rygg och skära i den med kniven  :medieval: !

 

 

själv avfyrar jag inte ett skott :D spring under benen på honom och hugg han ett par ggr i benen, spring upprepa tills han faller omkull spring sen upp på ryggen o kniva parasiten i ryggen, lite svårare än att använda TMp/hagel/pistol lr t.om R.Launcher, men du sparar ammo som en tok, absolut att rekomendera om du spelar på Professional :)

 

Samma Gäller *spoiler* när du får slåss mot Krauser, Använd endast kniven på honom, det går fortare och det blir billigare :)

 

Knife all the way!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

altså alla de där alterna tiven går men mitt bästa är nog att antingen ta tmp elles hand gun presis vid huvudet på ruggen där las plagas kommer upp ska du skjuta sen e det bara vänta tills han sätter sig ner då går du fram till ahn å hugger :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...