Desu Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 typ ? Vadå typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Typ, det gick nästan som en dans på rosor. Hur svårt kan det vara ? läs regler och olika hjälp avsnitt. Börja skriv. Först läsa, sedan skriva. Inte så svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Finns redan så många guider om fuska.se's forum, så onödigt att göra en till tråd. Snällt av dig att lägga ner tid på ett hjälp-guide, men nej tack. Uppenbarligen kan det vara så att du fjäskar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Om man vill vara långvarig på forumet dvs följa regler så bör man läsa genom reglerna och lite Faq vid registrering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 "Terms & Conditions" menar du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Finns redan så många guider om fuska.se's forum, så onödigt att göra en till tråd. Snällt av dig att lägga ner tid på ett hjälp-guide, men nej tack. Uppenbarligen kan det vara så att du fjäskar. ;) fjäskar???! då kan du gå runt till dom andra hjälp topicens och säga att dom fjäskar också! Det kan ju va kul at hjälpa till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag menade inte så. Detta är ett typiskt exemplar till en fjäsk-guide, men var inte missnöjd. Kan vara bra med motgångar ibland... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jo. men det finns endå dom som har problem med att hitta rätt ställen till faq och sånt. Men som jag sa förut. Det gick väl inte som dans på rosor för en i början??? De som inte hittar har inget här att göra. Man får ta ansvar för vad man gör. Finns möjligheten där så ska alla hitta den. Det står klart och tydligt att man ska läsa reglerna. Dessutom, varför inte kolla på hela skärmen innan man frågar om hjälp. Man hittar då både regler, hjälp och sök. Man kan ju söka efter vad man vill ha hjälp med. Och ja, jag lärde mig väldigt fort hur fuska fungerade, då inte fuska var det första forum jag varit inne på. För de som aldrig varit på forum förut, så bör de kolla runt innan de börjar skriva. Man lär sig fort bara man försöker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Allvarligt, vad jag ser som hindret till att ingen läser reglerna. Är kanske för att dom inte orkar läsa? Vi kanske borde satsa på en film där det är någon som pratar? Då blir det kanske roligare att se på filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Finns redan så många guider om fuska.se's forum, så onödigt att göra en till tråd. Snällt av dig att lägga ner tid på ett hjälp-guide, men nej tack. Uppenbarligen kan det vara så att du fjäskar. ;) Du gjorde guiden nyligen, de andra guiderna har funnits rätt länge. Då det inte fanns några guider, ville folk vara hyggliga och hjälpa. Men sedan kommer det upp massvis med guider överallt. Tjae, då är ju inte guidens syfte att hjälpa medlemmar om det allt handlar om samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 *sniff sniff* det luktar rövslickeri Jaa, joo.. Undra om han är brun om munnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Seriöst, det finns redan två sådana guider. Seriöst igen, sluta försöka få ett klistrat ämne. Seriöst ? :kung: Redigerat 21 Juni 2006 av lithium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg