Torayami Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Jag vet inte om jag ska ha denna i musik forumet. Om så kan en moderator flytta den. Okej till frågan då: Jag och några kompisar ska spela in en martielarts strid och vi behöver musik till den vad tycker ni skulle passa till en. ingen som har någon bra musik?? Redigerat 10 Juni 2006 av Mornie Citera
Shaddy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Ta det där "Domedagstemat" som är i slutet av The Matrix Revolutions när Neo spöar Mr. Smith i regnstormen. Då blir det nån sorts ultimate destiny-känsla över det hela. Citera
Torayami Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2006 har inte sätt sista matrix filmen vet du vad den heter dvs låten. Citera
Shaddy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Det är inte en riktig låt, det är filmmusik gjord speciellt för Matrix filmen. Man borde kunna ladda ner den nånstans. Citera
Torayami Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2006 jaja jag får leta runt lite :D Citera
Gäst Skellington Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Bra låtar: Rob D - Clubbed To Death Cky - 96 Quite Bitter Beings Mortal Kombat - Final Combat (Mortal Combat Theme) Dom tycker jag skulle passa^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.