Gäst Andreasswf Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Hej. någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com.. tacksam för hjälp. plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int Typ audacity...Men då ska du ha ett keyboard USB: at till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej. någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com.. tacksam för hjälp. plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int fins ett som heter music garage till mac osm är gratis och skit bra och lätt! :D men man ska hälst koppla in en synte + mic till datorn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Hej. någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com.. tacksam för hjälp. plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int Nej d heter garbageband. och d får man me i os x system paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Virtual Dj är ett bra program :) Annars om du ska göra egna beat och sånt föredrar jag Beat Maker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.