Läs det här: M.J. Barczyks Åsikter
Mycket bra.
En svensk som säger neger anses vara grovt.
En invandrare som säger svenne anses vara helt normalt.
Vilket är helt sjukt då det egentligen är samma sak.
Kvoteringar förs in i arbetsmarknaden och universitet som gör att en invandrare med sämre meriter har större chans att komma in än svenskar med bättre meriter enbart för att allt ska vara så mångkulturellt.
Trots att det är alarmerande högt antal invandrare i brottsregistret, tonas detta ner för att svenskar inte ska få fördomar mot invandrare, istället för att uppmärksamma det och försöka lösa problemet.
Traditioner som skolavslutning i kyrka börjar tas bort pga av politikerna är rädda att det ska kränka invandrare och det skulle ju kunna anses som någon sorts diskriminering.
Självklart gäller även detta negerbollen eller varför inte negerkyssen. Det kan ju också ses som rasistiskt..och så får det ju inte vara...jorden kan ju rasa ihop.
--
Problemet är alltså politikerna...inte invandrarna. Media spelar också en stor roll.
Invandrarna störs oftast inte alls av våra traditioner...men de få invandrare som faktiskt tar illa vid sig av våra traditioner är också de som hörs, får medias uppmärksamhet och de som politikerna vill smöra för.
Tänker inte debattera om det här...det här är ett faktum för mig.
Vilket även förklarar varför jag röstar på SD. Det är inte bara i sverige det är så...det är ju även därför SD's motsvarigheter i grannländerna haft sån enorm framgång.
Nej...omvänd rasism är vad det är...eller iaf det som håller på att utvecklas. Enligt mig är det inte ett dugg bättre än vanlig rasism.