maka Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 hjälp mig jag vet inte hur man kommer vidare! jag har smält is ön fått iron bots klarat vinden på andra ön men sen vet jag inte!
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Skrivet 10 Juni 2006 Åk till Fire Mountain som ligger en ruta under Dragon Roost Island och skjut med ispilen högst uppe på vulkanen.... Där det sprutar ut lava eller eld dvs.... ;)
maka Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2006 det har jag redan gort vad gör man sen?
Staejjkarn Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Jag tror du skulle hämte gräs killen elr Medli och föra dom till en ö som ligger bredvid din ö där ska du använda Power Bracellet(stavning)så är du inne i det andra templet.Jag tror det va så inte helt säker :S
Hedman Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Japp man ska hämta Makar (gräskillen med ett löv på huvudet) som finns i forbidden woods elr vad det heter. Där är han i vattenfallet längst till höger. Ta repet (kommer inte ihåg vad den heter) och grabba tag i metal pinen ovanför dig. Ge fart och åk in i vattenfallet. Och där stor Makar och spelar på sin fiol eller vad det är.
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Japp man ska hämta Makar (gräskillen med ett löv på huvudet) som finns i forbidden woods elr vad det heter. Där är han i vattenfallet längst till höger. Ta repet (kommer inte ihåg vad den heter) och grabba tag i metal pinen ovanför dig. Ge fart och åk in i vattenfallet. Och där stor Makar och spelar på sin fiol eller vad det är. Mjo, men det är väl Medli som man ska hämta först? Inte göra som jag och åka till Makar först...
LoliQ Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Nää va int elika dumm som King Boo ^^ men vadå, ja får de till att makar e sist? :S
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 Nää va int elika dumm som King Boo ^^ men vadå, ja får de till att makar e sist? :S Inte är det mitt fel att Medli vägrar att hänga med när jag spelar melodin från Wind Temple... Jag fick inte tillräckligt med information, så jag åkte och va med på auktion på Windafall Island istället... Blev lite tramsigt när jag spelade första gången... Jag gjorde lite för mycket onödigt som inte behövde göras...
LoliQ Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 Nää va int elika dumm som King Boo ^^ men vadå, ja får de till att makar e sist? :S Lol bra daer ^^ :medieval:
Rekommendera inlägg