jag_ger_bort Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tycker Nalle Puh Och Heffaklumparnas Återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Condemned är mycket läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Silent Hill serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Doom 3 har väl bara såna där 1 sekunders läskighet när monstren poppar ut från tomma intet. Det var det som jag menade var läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ok cmn skriv mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Undying Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 :mellow: tetris.. skoja men hmm typ doom spelen eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 så endrad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Doom 3 har väl bara såna där 1 sekunders läskighet när monstren poppar ut från tomma intet. I Doom blir man överaskad, inte rädd.Condemned i ett mörkt rum är läskigt *Brrr*. Men Nalle Puh och Heffaklumpen är helt klart tvåa på min lista.:). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Postal 2 är läskigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 F.E.A.R är nog det läskigaste som finns men Doom 3 skulle kom tvåa för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Men KAn alla sluta och säga nalle phu och heffar klumparna??!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.