Desu Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 nalle phu och heffa klumparna. :lol: ska inte va elak. vet inte vad fear är så jag kör nog på hmm. resident evil spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Sådär "uppdaterad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nalle Puh och heffaklumparna har visst blivit populärt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jordgubbs lisa nej skojja bara, jag spelar inte läskiga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Vet ej... men de e svårt och sova efter man har spelat Quake 4 i högt suround (stavning) ljud när det är mörkt ute.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 GTA SA är ett läskigt spel, ett av de läskigaste spelen jag har spelat till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 GTA SA är ett läskigt spel, ett av de läskigaste spelen jag har spelat till PC. Seriöst? vad är det för nåt som e läskigt där då? kan inte hitta nåt. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Alice i Underlandet är så j*vla äckligt. Hadde mardrömmar i minst 3 veckor efter jag hade spelat det. Jag menar det Alice, när man springer runt med kniv, kort och konstiga vapen. Det var typ för 2 år sedan jag fick mina mardrömmar. Fast kanske Half Life 2 är lite småläskigt ibland. F.E.A.R är typ inte läskigt :P Redigerat 11 November 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 kan nån visa mig en bild på det så kallade fear. när dom kryper i den där ventilation trumman och plötsligt så dyker den där saken upp. nån som har typ 4 bilder på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 mm vill ochså ha en bild när man e där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag tycker silent hill,när man tror att det or en bild eller spegel så är det ingendera så står en monster gubbe där med 2 pistoler(COAT MAN <=0)eller PYRAMID HEAD som står bakom ett galler första gången man träffar honom =0 sen attacker han en i ett tre meters rum med sitt 2 meters svärd *BRRRRRRRRR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 lätt f.e.a.r. men hittade ingen bild på det, men kårridårerna i det är så läbiga det händer alltid nåt då det västa som kan hända är att dören försvinner. och Nalle Puh Och Heffaklumparna måste jag testa, om jag vågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.