Hoppa till innehåll

Läskigaste Spelet Du Vet?

Salt-Popcorn

Rekommendera inlägg

• Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag hatar, och då menar jag HATAR dom där äckliga ap liknande monstrerna i Half-Life 2. Ungefär i mitten av Ravenholm. Deras läten är så äckliga så jag knappt kan beskriva det. Och så springer dom mot en och flåsar. Annars så är F.E.A.R läskigt också. Kom ihåg när polaren och jag satt och lirade demot och vi trodde det var ett vanligt action FPS spel tills den där flickan Alma dök upp ^^ f*n va rädda vi blev och det var mitt på dagen. Doom 3 är också creepy. Quake 4 kan man hoppa till lite ibland. Half-life 1 också. Diablo 2 single player. Morrowind när man är i grottorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar, och då menar jag HATAR dom där äckliga ap liknande monstrerna i Half-Life 2. Ungefär i mitten av Ravenholm. Deras läten är så äckliga så jag knappt kan beskriva det. Och så springer dom mot en och flåsar. Annars så är F.E.A.R läskigt också. Kom ihåg när polaren och jag satt och lirade demot och vi trodde det var ett vanligt action FPS spel tills den där flickan Alma dök upp ^^ f*n va rädda vi blev och det var mitt på dagen. Doom 3 är också creepy. Quake 4 kan man hoppa till lite ibland. Half-life 1 också. Diablo 2 single player. Morrowind när man är i grottorna.

Villket spe,l ska jag skriva :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Hejsan.. liksom här komme rjag typ skriva en tabel om vad för spel ni tycker e dom läskigaste..

typ om 3tycker F.E.A.R så skriver jag

3:F.E.A.R

och om typ 2 tycker half-life2 så skriver jag

2:half-life 2

så kommer den uppdateras Ju mer folk skriver :D

ok jag börjar....

----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tycker F.E.A.R e läskigaste spelet...

----------------------------------------------------------------------------------------------

3:F.E.A.R

2:Condemned

3:Doom 3

1:Silent hill

1:Undying

1:Postal 2

1:resident evil

Har inte spelat något läskigt spel tror jag.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, oj :D Skriv Half-Life 1. Det kanske låter skumt men jag tycker inte F.E.A.R e särskilt läskigt, jag blir inte spec rädd för Japanska the ring liknande flickor. och half-life 1 körde jag när jag var typ 10 år, DÅ blev jag verkligen rädd. så skriv upp Half-Life 1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...