[PC]Boot Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Ojoj, B&B var länge sedan. Men om jag inte minns fel så växer väll kossan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) Ju större den blir mer måste du ta hand om den , tror jag ... spelade för lääängesen ! Redigerat 6 Maj 2004 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vad gör man på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 kon växer och blir starkare, vit e väl att du har fött upp den till en snäll ko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 (redigerat) Min kompis hade det men ja fatta ingenting av det! :huh: Redigerat 6 Maj 2004 av tor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 om kossan va Ond förr och börjar bli God så blir han vit! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.