mini_kaka Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nu när jag fått veta en del saker om det nya spelet.. så börjar jag bli smått spyfärdig I början av spelet så ska man ju få in getter i ladan.. O varje gång som en get kutar in så står det "YEEEEHAAAAW"...Det är f*n inte Zelda! Det stinker sony. Att man dessutom ska förvandlas till en konstig varg? Jag fattar inte vad det har med Zelda att göra? Och kläderna man börjar med är vidriga... Hästen kan man döpa... Tråkigt... Den ska heta EPONA! Å Om inte Goroner, Zoras, Och dom andra figurerna är med så kommer jag bli vansinnig! En annan info jag har läst är: I tidigare spel har templen haft namn som Fire Temple, Woodfall Temple, Earth Temple osv. Men utvecklarna låter sig meddela att templen i detta spel kommer att ha djurtenamn. Vad i hel*ete menas med detta? Sk templen typ heta "Gris-Temple" och Hön-Temple" !?!? Och det värsta... På trailern så ska man ju kalla på hästen... Han tar inte fram sin lilla ocarina som man hadde hoppas utan gör ännu värrä än i WW... Han VISSLAR!?!? Vad menas med det här!? Jag tror inte att det kommer bli ett så bra Zelda spel :/ Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 va faaaaaaaan!!!!! har vi inte sett det här förut?!!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nu när jag fått veta en del saker om det nya spelet.. så börjar jag bli smått spyfärdig I början av spelet så ska man ju få in getter i ladan.. O varje gång som en get kutar in så står det "YEEEEHAAAAW"...Det är f*n inte Zelda! Det stinker sony. Att man dessutom ska förvandlas till en konstig varg? Jag fattar inte vad det har med Zelda att göra? Och kläderna man börjar med är vidriga... Hästen kan man döpa... Tråkigt... Den ska heta EPONA! Å Om inte Goroner, Zoras, Och dom andra figurerna är med så kommer jag bli vansinnig! En annan info jag har läst är: I tidigare spel har templen haft namn som Fire Temple, Woodfall Temple, Earth Temple osv. Men utvecklarna låter sig meddela att templen i detta spel kommer att ha djurtenamn. Vad i hel*ete menas med detta? Sk templen typ heta "Gris-Temple" och Hön-Temple" !?!? Och det värsta... På trailern så ska man ju kalla på hästen... Han tar inte fram sin lilla ocarina som man hadde hoppas utan gör ännu värrä än i WW... Han VISSLAR!?!? Vad menas med det här!? Jag tror inte att det kommer bli ett så bra Zelda spel :/ Vad tror ni? Om du tycker hästen ska heta Epona döp den till Epona då, ingen tvingar dig att döpa den till kalle (eller nåt annat)Gris och Höna är på svenska lol Det syns att du bara har spelat nåt enstaka Zelda spel (OoT bara?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 lol, excat kopia av andra tråden ju :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Du har stulit min tråd!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jamen ser man på. samma person igen e ute och cyklar. samt så kopierar han andras trådar. undrar om det finns nån regel som säger att man inte får sno andras trådar? *anmält* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Om du tycker hästen ska heta Epona döp den till Epona då, ingen tvingar dig att döpa den till kalle (eller nåt annat) Gris och Höna är på svenska lol Det syns att du bara har spelat nåt enstaka Zelda spel (OoT bara?) hehe det va typ det jag sa i första (tp kommer att suga tråden) :D ville bara säga det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 antagligen vill han bara få fuska mynt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Håller med det här är ju samma sak som att spamma fast med trådar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Bara så ni vet så är det inte jag som har skrivit denna! Han har stulit min tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Hej! Jag är fuska.se furums nya webmaster. Om ni har några frågor så svara på det här inlägget bara. Ha en bra dag!! det här skrev mini_kaka i runescapeforumet, vill han ställa till med bråk eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Hej! Jag är fuska.se furums nya webmaster. Om ni har några frågor så svara på det här inlägget bara. Ha en bra dag!! Han kommer nog hit för att j*vlas :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg