Mickeh Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 japp eller för han vill få 3 fm eller vad man får för ett inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) man får 20 fm för att göra en ny topic. han verkar vara en smått trög fattad person. antingen så e han ute efter FM. eller så luktar det KÖDD. kom ni i håg han som skrev en massa skit. detta luktar KÖDD! *enligt mig så luktar det KÖDD i alla fall* p.s han har skrivit b.l.a att han har intagit fuska.se och kräver offer på 3 däck. samt så har jag anmält varenda topic han gort. för han e irreterande som f*n. d.s Redigerat 11 Juni 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 $ Admin lås tråden plz ! $ [han har tur om han inte blir varnad] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 hoppas han blir varnad (inget illa menat men om han har gjort såhär förut :huh: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 hoppas han blir varnad (inget illa menat men om han har gjort såhär förut :huh: ) Hoppas han blir banad menar du väl? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 gah! jobbiga sak -____-'' men vad du ska klaga! jag tycker att de bara ska bli kul med ett nytt zelda spel! och att dom har lite nya grejer är väl bara kul de me? se de positiva! :lol: de skulle vara en annan sak om dom skulle döpt om link till (exempel) apa lr nått, då skulle de suga.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Exakt, onödiga klagomål. Om du får döpa hästen så döp den till Epona då om det blir ett sopspel annars. Det kommer bli bra, och det kan nästan alla hålla med om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Vanligtvis hatar jag när medlemar bandade, men nu hoppas jag det som undantag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Zelda kommer slå på stort och det kommer bli ett bra episkt äventyr så det så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Smaksak. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg