Cryo Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Vad är skillnaden mellan Attack och Sp Attack? Vad är skillnaden mellan Defense och Sp Defense? jag har aldrig riktigt fattat det.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Jopp!Sp(ecial) Attack/Sp(ecial) Defense är MYCKET bättre än Attack/Defense!
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 special def och special att kanske har något att göra med its super effective och its not very effective. tror jag iaf
Overraild Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Attack: Normal, Poison, Ground, Fight, Flying och Steel. Sp. Atk: Fire, Water, Ice, Grass, Bug, Rock, Psychic, Ghost, Dragon och Dark. Är inte 100% på detta, men någonting sådant.
Raffed Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Attack: Normal, Poison, Ground, Fight, Flying och Steel. Sp. Atk: Fire, Water, Ice, Grass, Bug, Rock, Psychic, Ghost, Dragon och Dark. Är inte 100% på detta, men någonting sådant. japp jag tror det är något sånt ja!Sp. att. är attacker som man kan göra på avstånd som t.ex. fire blast,ice beam,alltså såna attacker man använder som olika tekniker. attack är vanliga närstrids attacker,dom flesta iallafall....(jag tror den här informationen stämmer ganska bra....det gör jannejan's också ;) )
Girafariglove Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Vanliga attack typer är normal, fight, flying, ghost, bug, poison grund, rock, steel Special attack typer är fire, grass, water, ice, dark, dragon, electric, psychic vanliga attacker skadar på vanliga försvaret medan special attackerna (sp. atk) skadar på special försvaret (sp. def).
MegaMartin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Attack: Normal, Poison, Ground, Fight, Flying och Steel. Sp. Atk: Fire, Water, Ice, Grass, Bug, Rock, Psychic, Ghost, Dragon och Dark. Är inte 100% på detta, men någonting sådant. Bra att det är någon som har lite koll på det! Jag ändrar bara lite, så att de ligger rätt: Attack: Normal, Poison, Ground, Fight, Flying, Bug, Rock, Ghost och Steel. De använder anfallarens Attack-värde och motståndarens Defense-värde. Sp. Atk: Fire, Water, Ice, Grass, Electric, Psychic, Dragon och Dark. De använder anfallarens Sp. Attack-värde och motståndarens Sp. Defense-värde.
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 *lol* #alla har skrivit likadant"! samma innlägg
Gäst sebaztian Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Jag trodde det va att sp. def är så mycket defense. man har när motståndaren är super efektive, och att sp. att är så mycket attack man har mot motståndare när man är super effecktive mot de...
Rekommendera inlägg