Johanthe Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Hej har börjat köra most wanted igen och är på razor och har 1 milestone kvar innan jag kan möta han. Då undrar jag hur långht har ni kommit och vad ni har för bilar? Själv har jag galllardo,murcligao,viper,cayman s , 911 turbo , merceds mclaren + 1 till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har klarat ut det och har många bra bilar kommer inte ihåg alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag har klarat ut det och har många bra bilar kommer inte ihåg alla :P den sista milestonen är ju så ***** svår antigen 850.000 bounty eller 13 min eller tag 35 police cars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 men 850.000 bounty är you enkelt, kör bara på conition five vet ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 men 850.000 bounty är you enkelt, kör bara på conition five vet ja! så nu klarade jag razor men då får man ju condition 6 med undercover federal bilar efter sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Tror jag är på 12 plats på den där svarta listan men jag kommer inte vidare för bilen som jag kör med går inte tillräckligt snabbt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Tror jag är på 12 plats på den där svarta listan men jag kommer inte vidare för bilen som jag kör med går inte tillräckligt snabbt. :( vad har du för nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 vet inte riktigt vad för bilar jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag har klarat ut det jag har: BMW M3 GTR Porsche Carrera GT Ford GT Ford Mustang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Tror jag är på 12 plats på den där svarta listan men jag kommer inte vidare för bilen som jag kör med går inte tillräckligt snabbt. :( Jag kommer inte i håg, men jag kan ändå inte trimma den eller köpa nya bilar någonstans. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 jag hade 4 569 000 i bounty och hade över 50 corvetter bakom mig. skiiitsvårt. men när jag väl kom undan och åkte in i en sån där blå grej där man kan gömma sig. så kom en personbil och knuffade ut mig så corvetterna märkte mig. j*vla skitotur man får ha... men jag klarade av spelet och har dessa bilar: ford gt bmw m3 lamborgini murcialego porche turbo s lamborgini gallardo dodge viper slr maclraen corvete c6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 det är rätt sa bra ju det är rätt sa bra ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg