Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej har börjat köra most wanted igen och är på razor och har 1 milestone kvar innan jag kan möta han.

Då undrar jag hur långht har ni kommit och vad ni har för bilar?

Själv har jag galllardo,murcligao,viper,cayman s , 911 turbo , merceds mclaren + 1 till.

Skrivet

Jag har klarat ut det och har många bra bilar kommer inte ihåg alla :P

den sista milestonen är ju så ***** svår antigen 850.000 bounty eller 13 min eller tag 35 police cars.

Skrivet

men 850.000 bounty är you enkelt, kör bara på conition five vet ja!

så nu klarade jag razor men då får man ju condition 6 med undercover federal bilar efter sig.
Skrivet

Tror jag är på 12 plats på den där svarta listan men jag kommer inte vidare för bilen som jag kör med går inte tillräckligt snabbt. :(

vad har du för nån?
Skrivet

Tror jag är på 12 plats på den där svarta listan men jag kommer inte vidare för bilen som jag kör med går inte tillräckligt snabbt. :(

Jag kommer inte i håg, men jag kan ändå inte trimma den eller köpa nya bilar någonstans. :(

Skrivet

jag hade 4 569 000 i bounty och hade över 50 corvetter bakom mig. skiiitsvårt. men när jag väl kom undan och åkte in i en sån där blå grej där man kan gömma sig. så kom en personbil och knuffade ut mig så corvetterna märkte mig. j*vla skitotur man får ha...

men jag klarade av spelet och har dessa bilar:

ford gt

bmw m3

lamborgini murcialego

porche turbo s

lamborgini gallardo

dodge viper

slr maclraen

corvete c6

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...