LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 det skulle vart ascoolt!! men det går väl inte att koppla den till en data (kameran asså) så man ser på direkten elr det går ju nog men det e svårt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 jadu,det kommer bli väldigt svårt att köra med den bilen,man måste röra på hela musen hela tiden för att den ska gå frammåt,är det inte lika att bara skruva isär riktiga sändaren från bilen och bygga in den i tex en joystick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 sätt en lite kamera på den och så kan du köra den och se deyt på din datorskärm! Så smart är jag inte än. Men ska bli :cool: :student: Men det skulle vara coolt att styra bilen med datorn. Det var ett bra förslag att styra bilen med joystick. Har faktiskt inte tänkt på det. Jag har en gammal joystick sen jag var 8 år eller något i den stilen... Den är ju perfekt till det. Om man vill så kan man ju styra bilen genom att ha en gamepad som man vinklar för att styra, backa och gasa. Det är enkelt att göra bara man hittar något bra matterial som man kan använda till resistorn. Glömt vad resistorn av det slaget heter när det funkar som ett skjutreglage. För att öka resp. sänka resistansen. Ajja, vet i alla fall precis hur jag skulle göra B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Innebär musstyrd att det är en kvinna som styr bilen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Gud va roligt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Innebär musstyrd att det är en kvinna som styr bilen?! <_< Tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Innebär musstyrd att det är en kvinna som styr bilen?! Musbilen.SWEDiSH-SWE6RUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Innebär musstyrd att det är en kvinna som styr bilen?! Ahahahahha, sluta jag dör.....INTE..... Jag ska ta en närmare titt på joysticken och se hur den funkar. Det är nog likadant som en spak på en handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Innebär musstyrd att det är en kvinna som styr bilen?! Men seriöst, det låter jävligt snuskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Jag tycker det låter fräckt men lite för svårt för mig o göra men min kompis har byggt 2 radiostyrda bilar sj o flera andra saker jag alldrig skule kunna bygga :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 menar du sebbe..?? aja han e asgrym på sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 ja vem annars :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.