Mickeh Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 typ jag mötte giggabowser eller vad den heter sen när jag hadde klarat honnom så kom det inte complete :( någon som vet vad som hände ? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 contunieade du nån gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Spelet crashade antagligen eftersom complete kommer fram när man klarat Giga Bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Menar du: 1. När du kör Adventure Mode, då vet jag inte för det har jag inte klarat själv :P 2. Menar du Event Match 51 så måste du ju döda Mewtwo, Bowser och Giga Bowser 3 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 måste blivit nån bugg eller nåt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Menar du: 1. När du kör Adventure Mode, då vet jag inte för det har jag inte klarat själv 2. Menar du Event Match 51 så måste du ju döda Mewtwo, Bowser och Giga Bowser 3 gånger. 2an event match 51. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Konstigt, du måste klara av dom andra också. Giga Bowser är lättast av dom (även om dom andra inte heller är svåra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jaj ag gjorde det jag dödade alla gubbarna men när man klarar istället för complete eller new record så kom det inget den kom tillbaks till där man väljer event match o så kom det upp dendär så den sparar sen så va det inget mer :huh: men igår klarade jag det för 3 gången o då kom complete upp ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg