Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 e det nån som fortfarande kör tecken 3 å såna spel till playstation som såna här..gamla godingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag gjorde innan det paja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Just _me Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jaaa det e klart det e grummt bra... Kommer aldrig sluta spela det... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ganska skoj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) e det nån som fortfarande kör tecken 3 å såna spel till playstation som såna här..gamla godingar B) ja klart man gör de B) ;) Edit: 3 smilies i ett inlägg räcker.. Redigerat 11 Februari 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Tecken III är=skitbra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Brukar inte köra det så ofta, men det kan vara kul att plocka fram den gamla godingen då och då. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Man spelar ju först, men sen tröttnar man. Men sen efter ett tag blir man sutgen på att ta fram sitt gamla hederliga tekken 2 och tekken 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 eftersom jag inte äger det så får jag hålla tillgodo med tekken tag... men det är ungefär lika.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg