Hoppa till innehåll

Trött På Alla Idioter


mitte

Rekommendera inlägg

jag vet inte om detta ska vara här men det skiter jag i för nu är jag trött.

 

jag har fått mycket kritik mot min hemsida som jag postade här. att den är ful och att den har dåligt innehåll denna kritik skiter jag blankaste alla har väl sin åsikt men ni behöver inte lägga in komentarer i min gästbok eller skicka meningslösa registreringsblad. jag är nybörjare på hemsider och håller på att lära mig att skriva i http men är inte klar än och min lathund är till för såna som inte kan förstå mer avanserade jag kan använda den till punkt och prickar och min server funkar kanon och så är det för andra me den är inget för er vetalltnördar som håller på

 

:evil: :evil: :evil: :evil:

 

detta var allt för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Tål du inte kritik och skriver massa skit om dem? Isåfall är det smällar man får ta. Dessutom tycker jag du kan ha något trevligt bemötande, mot oss som inte gett 'spydiga' kommentarer, varken i din gästbok eller om din hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tål du inte kritik och skriver massa skit om dem? Isåfall är det smällar man får ta. Dessutom tycker jag du kan ha något trevligt bemötande, mot oss som inte gett 'spydiga' kommentarer, varken i din gästbok eller om din hemsida.

 

jag ber om ursäkt om ni som inte sagt något tar illa up. detta är bara till såna som ger spydiga kommentarer alla andra är bra även om ni tycker illa om min sida men plåga mig inte me dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Tål du inte kritik och skriver massa skit om dem? Isåfall är det smällar man får ta. Dessutom tycker jag du kan ha något trevligt bemötande, mot oss som inte gett 'spydiga' kommentarer, varken i din gästbok eller om din hemsida.

 

Jag har inte sätt kommentarerna, men om du inte har raderat alla kommentarer så kan du väl ta och citera hit några. Så vi får höra? Det kan ju vara kritik, som du tagit åt dig riktigt mycket.

 

Själv använder jag aldrig ordet kritik, när jag vill ha kritik på något. Säg feedbacks istället, då räknar du med att 50% som har något att komma med inte förstår vad du menar. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...