Nami Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Hur får man Gameshark? Kan man ha det i sitt GBA på något sätt? Kostar det något att skaffa det? Jag skulle bli väldigt glad om ni kan svara på dessa frågor.
Gäst Helgon Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Hur får man Gameshark? Kan man ha det i sitt GBA på något sätt? Kostar det något att skaffa det? Jag skulle bli väldigt glad om ni kan svara på dessa frågor. Gameshark till sitt gameboy advance?Jag har något liknande! Det är en lila sak som kallas för BLAZE, Exploder. Man stoppar i spelet i själva 'intaget', sätter i själva explodern i gameboyet och börjar spela. Dock är Exploder ganska gammalt, det har inte fusk till det senaste och funkar bara på gameboyspel (INTE ADVANCE). Så om det är en slags 'gameshark' till advancespel, så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Nami Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Aa... till GBA, som det står i Rubriken..
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Ja det kostar pengar att skaffa det. Du måste köpa det :D
Nami Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Har du en länk till den sidan där man kan köpa det? :)
LillBerra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Vet inte exakt var du kan köpa den, men den officiella hemsidan är www.gameshark.com
Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Den här tråden är 1 och ½ månad gammal, har redan hittat sidan.
Rekommendera inlägg