AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 hur lägger jag in spel på hårddisken? jag förstår ingenting. vad behöver jag för program och så. kan nån förklara lite mer exakt hur jag ska göra? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har du chipp eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jepp, men jag fattar inte hur jag lägger in spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Fråga där du köpte den av, man brukar få med 60-70 inlaggda spel när man chippar, desutom e det olagligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag fick med 15 spel när jag chippade. jag har frågat han som gjorde det, men jag förstod ingenting <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vad sa han då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag vet inte riktigt. nåtning om att man behöver FTP eller nåt sånt bland annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har en granne jag kan fråga. Du får svar tidigast måndag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tack ska du kassler :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Varför ska man lägga in spel på hårddisken? Är man för lat för att lägga i spelskivan eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag vet inte riktigt. nåtning om att man behöver FTP eller nåt sånt bland annat. Menar du Flash FXP? Det är ett program som man laddar ner spel, filmer mm från andra servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nej, jag tror inte det. han sa att jag kunde ha DC++ för att ladda hem spelen, sen behövde jag FTP eller nåt för att föra över dom på boxen (tror jag) :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg