Boffaroffe Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Håll er till tråden, nästa som jag ser skriver att spelet är för 5-åringar får en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 tycker du det är kul? inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Inte jag heller! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonro Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Hej! Ursäkta trådbumpen, men jag spelar Mulle Meck bygger båtar och undrar hur man får hela dykardräkten? Jag har sparat tolv båtar (måste det vara tolv helt olika, dvs. att inga delar får vara samma på någon av båtarna?) Jag har även hittat och hämtat dykardräkten vid Fabian Fältings stuga, men Svarte Sven hör aldrig av sig. Har läst lite på internet, bl.a. här under "fusk" att han ska ropa på radion, men han gör aldrig det. Någon som vet hur jag kommer vidare? Har spelat detta spel även när jag var yngre, men har aldrig klarat ut det. Tacksam för hjälp! Och jag avstår helst från "påhopp" om att detta spel är för 5-10-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.