Iqaros Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Så som Brasilien spelade mot Kroatien så kommer de inte att gå särskillt långt. Deras försvar släppte in kroter i princip varje anfalla motståndarna hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Försvaret är väl det enda frågetecknet i Brasilien som inte är så samspelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Med Dida i målet behöver de inte förbättra försvaret för det behövs ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Dida är en snabb målvakt. Så himmla bra reflexer. Men han kan inte ta svåra bollar så himmla bra som Buffon, Isaksson osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Ja, Dida är en ganska fulländad målvakt Redigerat 16 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) jag tycker dida är ok han e inte bra dom där skotten fick han typ på sig eller nåt . milan har många gånger funderat på att sälja han och bli av me han när brasilien har ronaldo inne tycker ja man kan säga att brasilien spelar med 10 st inte 11st Redigerat 16 Juni 2006 av the kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Milan har också försökt med ett byte mot Buffon med Juventus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Dida är inte rutinerad, därför är han inte lika fulländad som de professionella målvakterna. Men han är naturligtvis den bästa målvakten i VM hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Dida är en av världens bästa målvakter enligt mig, han är klockren i räddningarna och otroligt bra i luftrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 tänk om det var Sverige-Brasilien i finalen Sverige skulle inte ha en chans tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Dida är en av världens bästa målvakter enligt mig, han är klockren i räddningarna och otroligt bra i luftrummet. Jag tycker att Buffon är bäst. Han kan ju ta så otroligt svåra räddningar men ibland så är han ganska skakig i benen. Aja, vi avbryter målvakt snacket och går tillbaka till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Dida är en av världens bästa målvakter enligt mig, han är klockren i räddningarna och otroligt bra i luftrummet. Notera att jag skrev "EN av världens bästa målvakter", Buffon klassas även han som en av världens bästa, tillsammans med Petr Cech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.