LillBerra Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Tjena. Igår hittade jag ett roligt onlinspel, Secrets of Mirage. http://www.secretsofmirage.com Det är ett MMO där man levlar och snackar med andra. Man kan välja mellan många olika klasser, och det är gratis och går jättesnabbt att ladda ner. Guide 1. Gå in på hemsidan http://www.secretsofmirage.com 2. Inne på hemsidan, uppe i vänstra hörnet under ''Downloads'' finns två nerladnningar. SoMX Full Client, och SoMX Update. Klicka och ladda ner endast SoMX Full Client. Du måste ha Winrar för att öppna nerladdningen. Spara Winrar filen någonstans på datorn. Nerladdningen ligger på endast 8mb så det går snabbt. När filen är färdig, leta upp den på din dator och högerklicka på den och välj ''Packa upp till SoMX_093_full_5''. Då skapas en ny mapp med alla filer i. gå in i mappen och dubbelklicka på SoMX.exe filen. Välj New Account och skapa ditt nya acc. När du är klar, logga sedan in. Efter du loggat in kommer en ruta upp och säger att du måste uppdatera Secrets of Mirage. Klicka JA och låt den uppdatera. När uppdateringen är klar, logga in på spelet igen och då ska det funka! 3. Om ingenting händer när du loggat in så betyder det att servern är nere. 4. PMa mig om ni vill ha hjälp med spelet. Jag är ingen expert men jag kanske kan hjälpa ändå! Bara för att ni ska se hur spelet ser ut så postar jag en screenshot jag tog själv: http://img160.imageshack.us/img160/1134/se...ofmirage4jd.jpg (Det är jag som är MegaKo B)) Citera
Gäst Skellington Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Jag lägger sidan i ''favoriter''. Kanske kollar in spelet senare^^ Citera
LillBerra Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Jag lägger sidan i ''favoriter''. Kanske kollar in spelet senare^^ Bra, lovar det är mer kul än det ser ut :D Här är mina nuvarande stats: Name: MegaKo Class: Dragoon Level: 6 Exp:560/6125 HP:44/44 MP:12/12 STR:12 DEF:6 MAGI:0 SPEED:17 Critical Hit Chance: 4% Block Chance:3% Redigerat 13 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera
Gäst Skellington Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Gjorde en gubbe nu... Fattar ingenting om spelet, men det va ganska kul x) Citera
LillBerra Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Vad är det du inte fattar? :) Jag kanske kan hjälpa dig Du går med pilarna och slår genom att hålla in CTRL. Du plockar upp saker med ENTER knappen och där du börjar, i hamnen finns en NPC som står bredvid en låda med svärd. Gå fram till han och klicka på trade knappen för att köpa EQ av han för typ 1 guld styck. Sen går du upp tills du hittar massa kossor, levla på dom typ :P Spells och mer EQ hittar du en map upp från där kossorna är, där finns typ en stad där du kan köpa spells köp REST för den e skitbra när du har köpt boken gå in på spells och ''lär'' dig den och sen klicka memorize och klicka på typ F1 knappen om du vill ha den där. Den är bra för den tar ingen MP och den helar dig varje gång du använder den. Jag tycker spelet är rätt så kul men inte så mycket folk inne och det tar lång tid att levla jag är lvl 7 och det går skitsegt. Jag tänkte göra ett eget sånt där spel men vet inte vilket program jag ska använda för PlayerWorlds är nerlagt. :/ Citera
Gäst Skellington Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 ok, nu fattar jag... Tyckte det var konstigt att skada 1 hela tiden ^^; Citera
Dream Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 hela spelet är gjort av blandade sprite FÖR ***!!! det finns lite av seiken densetsu lite Finalfantasy och lite annant 8mbit spel!!! Vilken skam spelet är! Citera
LillBerra Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Det är meningan att det ska vara 8mbit sprites för att man ska få den där känslan av dom gamla spelen, typ :P Huvudsaken är att det är kul. Har du ens prövat det eller kollade du bara på screenshots och grafiken? >_> Redigerat 15 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera
Dream Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 spelade och några sprite är större än andra t.ex en gamling är större en killen i seiken densetsu3 Citera
LillBerra Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Spelar det någon roll? Jag bryr mig bara om spelkänslan inte hur stora och små gubbar är :S Citera
Totnoten Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Skrivet 12 Januari 2007 Jag spelar också det spelet, är Mage lvl 13 jsut nu. Kan INGENTING och det ä jobbigt och jag känner ingen annan som spelar.. det blir så långtråkigt när man inte har nån att snacka med.. men jag spelar det ändå O.o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.