Energy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Om ni fick bestämma hur Bungie skulle göra Halo3, vad skulle ni vilja att dom gjorde? Banor, vapen, uppgraderingar, story, önska (nästan) vad som helst! OBS! Anmäl inte den här tråden för §1.12 eller nått annat för jag har fårr tillstånd att gåra den här tråden av Ragnarök så länge nån inte gör Off-Topic. Jag skulle vilja att dom gjorde så att man kunde välja mellan Burst och ett skott på Battle-Riflen. Stora slag, inte bara inomhus i trånga gångar ut på fältet! Fler fordon, t.ex en fyrhjuling till mänskligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Warthogen är ju ungefär som en fyrhjuling. Men jag skulle vilja att man kunde ha zoomsikte på pistolen och burst/automat på battlerifle'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Warthogen är en SUV, en bil! Jag menar en ATV med maskingevär. En transport Warthog med massor av säten skulle vara kul att använda i Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag tycker de skulle göra en motorcykel/Moped :D Och om de skulle vara en bana tycker jag typ att det skulle vara en stor ökenbana med Snipertorn osv.. Och lite bilar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Warthogen är en SUV, en bil! Jag menar en ATV med maskingevär. En transport Warthog med massor av säten skulle vara kul att använda i Live! Intressant ideé angående "transport-warthogen" då det kan användas väl när man spelar 32 mot 32 via LIVE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Det skulle va kul att ha botar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag tycker de skulle göra en motorcykel/Moped :D Och om de skulle vara en bana tycker jag typ att det skulle vara en stor ökenbana med Snipertorn osv.. Och lite bilar mm finns redan en stor ökenbana..den heter Shrine och är största banan i alla 3 Halo spelen..och den som sa att dom ville ha fyrhjuling..finns ju alltid en mongoose..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag tror Bungie gör spelet helt perfekt. Det enda jag tvivlar lite på är alla customations, bl a ändra på gravitationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 gillar man det inte är det väl bara att inte pilla på customize då men typ motorcykel skulle va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag önskar mig Brinnande ninjor med laserpiskor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 laserminor, warthog utan gunner med extra säten, kunna använda dom automatiska plasma rifles i wraithen, köra pelican, hunter flood, dual bazooka (överdrivet), burst till assualt rifle, oändligr med skott fusk och sitta vid sidan på tanken/wraith har lite mer önskemål men orka skriva allt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 skulle vara bra med en buss med många säten....... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.