Hoppa till innehåll

Halo3 Önskningar


Energy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

*. Sitta side seat i tanken, åtminstonde i coop.

*. Att sidesittandet blir första person igen.

*. Att man kan söka på banor och sånt i Live, tex om du vill köra oddball på burial mounds så borde du få det, om det finns en ledig map dvs. (Kan bli svårt för Bungie att fixa om de kör på med samma system som nu)

*. Att vi får se Johns(Master Chiefs) ansikte! Även om det inte är snyggt enligt novellerna...

*. Nytt spelsätt, utan vapen och utan sköld ska du överleva längst på banan medans en massa infektions floods försöker döda alla. Muhahahaha. :D

*. Ett härligt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)

Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen. Redigerat av LawlessEagle25
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)

Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen.

 

Personligen måste jag säga att Mulle Meck är ett bättre val.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. jag önskar:

att bryggan som man spränger ner på zanzibar inte låter så j#%la mycket som på halo 2! (finns det något mer störande ljud i något spel?!)

att man kan sitta side seat på tanks.

första person i alla side seat.

en ny lockout, bästa banan på h2.

transportfordon.

att betan öppnas igen.

bättre sökfunktioner/filter för live.

att rocket luncher inte har målsökande raketer (som i betan).

en bättre duck knapp, så man kan smyga lättare. (kanske att man trycker en gång på en knapp så duckar man sen trycker man igen för att ställa sig upp?).

fler super jumps.

fler skulls.

att man kan lira upp till 4 spelare co-op. (gärna över live också).

Lite nya game variants, gärna race som fanns i första halo. (tänk er race med mongoose!) :D

 

det var nog allt som jag kom på nu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...