sebban88 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 a fick typ officiella xbox 360 tidningen i julas där va d typ ett tio sidors reportage me en massa bilder från halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 *. Sitta side seat i tanken, åtminstonde i coop. *. Att sidesittandet blir första person igen. *. Att man kan söka på banor och sånt i Live, tex om du vill köra oddball på burial mounds så borde du få det, om det finns en ledig map dvs. (Kan bli svårt för Bungie att fixa om de kör på med samma system som nu) *. Att vi får se Johns(Master Chiefs) ansikte! Även om det inte är snyggt enligt novellerna... *. Nytt spelsätt, utan vapen och utan sköld ska du överleva längst på banan medans en massa infektions floods försöker döda alla. Muhahahaha. :D *. Ett härligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen. Redigerat 5 Augusti 2007 av LawlessEagle25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det var det mest spelade spelet på Live ända till GoW släpptes. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)Lol, skrattade fem minuter i sträck när jag såg den kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 typ en slags bil som warthog fast en svävare, nya coola fiender , bättre sök system i live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag skulle helst vilja se att Halo aldrig släpps. Typ att hela Bungie blir utsatt för nåt stort attentat. Halo spelen suger nämligen. :)Halo serien äger och de är några av de bästa spelen som någonsin skapats. Varför spelas de annars fortfarande 500,000 online matcher om dagen. Personligen måste jag säga att Mulle Meck är ett bättre val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 typ en slags bil som warthog fast en svävare, nya coola fiender , bättre sök system i liveDet finns en Covenant "Warthog", Spectre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tre60 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 hmm.. jag önskar: att bryggan som man spränger ner på zanzibar inte låter så j#%la mycket som på halo 2! (finns det något mer störande ljud i något spel?!) att man kan sitta side seat på tanks. första person i alla side seat. en ny lockout, bästa banan på h2. transportfordon. att betan öppnas igen. bättre sökfunktioner/filter för live. att rocket luncher inte har målsökande raketer (som i betan). en bättre duck knapp, så man kan smyga lättare. (kanske att man trycker en gång på en knapp så duckar man sen trycker man igen för att ställa sig upp?). fler super jumps. fler skulls. att man kan lira upp till 4 spelare co-op. (gärna över live också). Lite nya game variants, gärna race som fanns i första halo. (tänk er race med mongoose!) :D det var nog allt som jag kom på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Typ hälften av det där har Bungie redan sagt komer finnas med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det ultimata för mig skulle vara att man kunnde åka dom där planen som man åker på ibland i singel player, och så stora bilar med många passagerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.