xpliT Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det kommer finnas en transport warthog med 5 sittplatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag vill ha sprängmedel som man detonerar själv, typ som C4, och att FF ska kunna vara av på om man vill när man kör, då blir jag nöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tre60 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Det kommer finnas en transport warthog med 5 sittplatser.Fatta lätt att spränga fem pers i luften då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Moahahahaha, längtar väldigt mycket till Halo 3 nu asså...:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Det ultimata för mig skulle vara att man kunnde åka dom där planen som man åker på ibland i singel player, och så stora bilar med många passagerare.man kan flyga dem(o ala andra "farkoster" i halo 2 om man moddar det...vet det har inte med ämnet o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.