Hoppa till innehåll

Rogue Addon


Gimcor

Rekommendera inlägg

Laddar du ner från rätt sida får du inte virus av addons, och är du smart nog så laddar du inte ner .exe filer :/

 

Kan ändå vara virus i dom, även om dom är på www.coopforum.se eller www.thisisnotvirusplx.com och de måste inte vara .exe filer för virus :S

Haha löjligt, om man tror att en addon med 10k DL's per day är virus är man ju skum, ladda ner rätt addons, inga virus, curse-gaming.com

 

Ladda ner, vi säger.. 20 UI Mods på curse från olika authors, congratulations.. du har fått din första keylogger (OBS! Detta händer ifall du använder IE som typ ingen gör)

 

Ofta curse är säkert. Om jag ska vara ärlig så är man inte så grym ifall man är 70 och använder addons så att du knappt kan se charen förutom på den där "3D Ultra PvP Pwn Character Mega View". Det ända addonet som du behöver även om du är riktigt bra är KTM.

 

Wacko.. whatever ifall du lirat sen spelet kom ut. Tänk om ExorZ kan lära sig snabbare än dig, då kan han ju kanske veta mer än dig, eller hur? Tror du värkligen ALLA i HELA nihilum (som är aktiva raiders) har lirat sen spelet kom ut? Nej, juste.. nämen oj, nu måste det vara något som är fel, då är väl du bättre än de, right?

 

Energy Watch.. http://www.curse.com/downloads/details/5464/ tror jag iaf..

 

Note : Srry ifall nån har skrivit samma sak som mig (ungefär) men jag läste inte hela tråden, jag fick nog av wacko så jag tryckte på "svara" direckt.

 

Srry för så mkt off-topic! Hare!

 

hur kan du få en keylogger av .lua och .xml filer?

 

jag tror 90% av nihilums raiders har spelat sen de kom ut, och tidigare MMORPG's.

 

Exorz hade ingenting med min hjärn-energy-watch. han snackade om addons.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Keyloggers och Trojaner får du genom .exe filer, men sedan finns det andra själutvecklade virus som sprider sig genom att lägga ut dem i datorn, dessa brukar då vara rätt så allvarliga och är rätt så sällsynt ute på nätet just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...