Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Hallå, nån som vet vart man kan få tag på "BassHunter - Botten Anna" fast utan någon som sjunger? Dvs instrumental? Jag behöver nämligen en sådan :) Och snälla, skriv inte att låten suger osv för det är jag ändp inte intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Ingen aning... Varför vill du ha den låten i just en sådan version? Annars är ju alltid Google ett bra val. Kan söka lite och se om jag får något napp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag och en kompis ska sjunga en annan text till låten och då skulle det vara bra med en instrumental. Och jag har googlat, dock utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) §1.3 :visslar: Hoppsan hejsan, hur många hjärnceller har rykt här?//Esca~ Redigerat 16 Juni 2006 av Escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 LRTA I GOOGLE.SE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Det finns ju speciella karaokeprogram som tar bort rösten ur en sång. Testa med att söka på google så ser ni nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Det finns ju speciella karaokeprogram som tar bort rösten ur en sång. Testa med att söka på google så ser ni nog. Okej hur många har sagt google nu? men som pulpen sa, med kareoke så tar dom bort rösten men jag vet inte vart det finns men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.