Torayami Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Vill bara tipsa om våran hemsida där man kan ladda ner det första trickass avsnitet. www.trickass.sajt.org. En sak till: Vi vet att det första avsnittet äger mindre än andra men vi lovar att det nästa kommer att äga allt. Om det inte äger kommer vi visa i det tredje avsnittet när en okänd person sparkar mig på kulorna. Och gå gärna med i forumet :D Redigerat 13 Juni 2006 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vad är Trickass, Jag trodde att det hette Jackass? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 G2: De är kåta N00bar som tror att de kan leka Jackass. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 funkar typ inte lägg upp den på nån bättre sida typ rapidshare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Trickass är ingen jackass kopia för vi kör tricking och martial arts också. Funkar den inte okej då får jag fixa det då :D http://rapidshare.de/files/23039606/Episod...ction_.wmv.html så G2: De är kåta N00bar som tror att de kan leka Jackass. :) Har du ens sett oss?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Mornie: Är du medlem i Trickass? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) Jaja annars skulle jag väll inte tips er om oss. Redigerat 14 Juni 2006 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 G2: De är kåta N00bar som tror att de kan leka Jackass. :) Kåta? Själva filmen var ju lite sött gjord, med lite små grejjer ifrån moviemaker här och var. Men om du kallar dem n00bar, vill jag gärna se ett snyggare arbete ifrån dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Haha, Wuah. Intressant, värdelöst. Tyvärr finns det en regel som lyder "§1.2 - Reklam för personlig vinning." Tråd låst, kalldrag om fötterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg