Darkdevil Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) omega99 du kanske kan konkurera ut runescape :rolleyes: Redigerat 14 Juli 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 får jag fortsätta som modd?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Konkurera ut Runescape... Hmm, för det skulle jag nog behövt en dedikerad server så spelet kan vara online 24/7.... BS, tyvärr så är alla mod-platser tagna..... Du slutade spela CC helt plötslig så jag trodde du struntade i det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Är fortfarande intereserad av att vara mapper om det behövs... kommer dock hem på tisdag kväll så jag kan inte börja förens då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 ser trevligt ska nog prova det ikväll när jag slutat med tibia för idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) jag slutade för att servern aldrig var online och när den väl var det var det ingen inne Redigerat 15 Juli 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Death-man: HUR F*N HADE DU TÄNKT PROVA DET?! ÄR DET INGEN SOM LÄSER DET MAN SKRIVER?! FÖR SISTA GÅNGEN (hoppas jag): DU BEHÖVER HA V.3 FÖR ATT SPELA OCH V.3 HAR INTE ENS SLÄPPTS ÄNNU. Blir bara så trött på att ständigt påpeka samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Death-man: HUR F*N HADE DU TÄNKT PROVA DET?! ÄR DET INGEN SOM LÄSER DET MAN SKRIVER?! FÖR SISTA GÅNGEN (hoppas jag): DU BEHÖVER HA V.3 FÖR ATT SPELA OCH V.3 HAR INTE ENS SLÄPPTS ÄNNU. Blir bara så trött på att ständigt påpeka samma sak. Skriv på första inlägget så kanske folk läser det :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Nä, ingen idé nu..... FÖR VERSION 3 ÄR FÄRDIG! Men innan det riktigt släpps ska bara vi mods eller högre testa spelet för att se till att det inte finns några buggar, villket det säkert finns. På så sätt kan jag säga att V.3 är den första stabila releasen av Centrycraft någonsin. (Alla mods eller högre kan fråga efter spelet på msn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 CC V3 släpptes i forumet men det...deet...funkade inte :( Nånting blablabla error 9 out of range och sen blir skärmen 800x600 :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hoppas det fixar sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.