Agito Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tjena kan jag få en guide på boten of belly och templet som hör till ps är det det man ska göra efter water tempel eller ska man göra tivs hidenout eler vad den nu heter kan vag isåfalol få en guide på den ochså svara snabt snäla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 menar du kakariko well??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ööh...det finns bara EN brunn så det är klart att han menar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 men kan ja få en guide till brunen och templet tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 jag har ju varvat zelda men jag la inte det på minnet hur man gör där inne. det var det värsta på hela spelet. fråga 0014 han kanske har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 dt finns en som Kazen^ har skrivit ien annan oot tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg