Gäst Elite Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Sätt en tidsgräns på hur länge du spelar vettja =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Spela cs i fritiden !!! Ha det INTE som hobby!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Sätt en tidsgräns på hur länge du spelar vettja =) Jo det låter som en bra idé! Självklart ska du spela cs om du vill det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 So lange du inte ser det som ett beroende ar det okej att spela, men att bli beroende ar inte svort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 min tid på wow har gått ut nu (omg) så man får vell börja spela cs istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Klart du ska spela cs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ehmm, om din karriär ska gå ut på att vara en av världens bästa cs spelare så är det en bra ide. Men du får satsa på det. Eftersom man tröttnar på cs efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Cs trottnar man aldrig po! Jag har spelat cs nastan vajre dag i over 5 or har aldrig trottnat. Men so lange man ar bra po spelet blir det inte trokigt! Men om man hackar! Trottnar man po 5 min (tom jag har testat att hacka men de ar det trokigaste som finns) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Spela cs men gör som jag ta en månad rast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg