Nami Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag visste inte vilket forum jag skulle skriva i eftersom Pkmn crater är ett online spel och jag hittade inget speciellt forum för det. Aja. Jag undrar om ni kanske vill byta med mej på PokemonCrater? Mitt användar namn: Carttie Och sen min andra: Dumlie Jag har lagt några i trades där (Mest Shiny och Dark) Sen har jag ben Entei på lv 72 som jag vill byta med, ni kan gärna skriva era bud här eller lägga bud på dom som jag har i trades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jo Webbspel ska det in i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jo jag kan byta,heter knas-bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag flyttar till WEBSPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Men förra användare fungerar inte för jag har glömt lörsenordet :( .jag startad just en ny anvädare och heter Yellow Coolen :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 hur får man pokemoncrater? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 www.pokemoncrater.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 hur får man pokemoncrater? :blink: ** Du har frågat det i ett annat forum /pokemon forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Carttie:Jag skrev ovan vad jag heter va?Och jag vill gärna byta din Dark Sneasel eller Dark Torchic mot min Yanma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Nej tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Okeeej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Vill nån byta min "dark meditate" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.