Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Finns många städer och samhällen runt om i världen som har konstiga namn. En stad heter Dildo. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Haha, i Storbritannien finns en del konstiga namn på städer. Till exempel: Newcastle Upon Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Finns många städer och samhällen runt om i världen som har konstiga namn. En stad heter Dildo. ;) Den tog priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vi har ju ett roligt namn på en stad här i Sverige också: Trosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vi har ju ett roligt namn på en stad här i Sverige också: Trosa. Ja vi har många roliga namn på samhällen här i Sverige också. I sydvästra Frankrike ligger en stad som heter Condom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag tycker att geografi är rätt kul och enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Geografi är ett slött & lätt ämne. Kan rätt mycket om Geografi, enligt andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vi har ju ett roligt namn på en stad här i Sverige också: Trosa. Det finns en flod i Turkiet (?) som heter Batman... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Vi har ju ett roligt namn på en stad här i Sverige också: Trosa. Inget som jag har en aning om i alla fall. Tack för upplysningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hej allihopa, undrar om det är någon som är intresserad av geografi, flaggor, länder och städer? Själv har jag det som ett av mina största intressen och kan nästan alla världens flaggor och huvudstäder. jag är väl sådär på det. en i klassen över mig kan Alla länder och huvudstäder han är dryg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hej allihopa, undrar om det är någon som är intresserad av geografi, flaggor, länder och städer? Själv har jag det som ett av mina största intressen och kan nästan alla världens flaggor och huvudstäder. Så man är dryg för att man är begåvad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Han är nog bara avundsjuk. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.